piątek, 10 stycznia 2014

Przepraszamy

Witamy!
Dziś analizy nie będzie. Przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość. Czekajcie cierpliwie, już za tydzień dostaniecie nieco dłuższą analizę - część drugą przygód Jasmine i Legolasa.
A w ramach przeprosin:
1. Pieseczek (dla lubiących słodkie zwierzaki):
http://cuteemergency.com/wp-content/uploads/2013/05/po-1.gif
2. Smaug (dla, jak ja to nazywam, zhobbiconych):
http://31.media.tumblr.com/a90eb8f67b2e1caf3d09b79dcfb1c92e/tumblr_mxusv7DANs1ql53vgo1_500.gif
3. Browar (dla wszystkich):
http://www.commentsjunkie.com/imagex/daysmix/friday-hell-yeah-beer.gif

Do zobaczenia za tydzień!




3 komentarze:

  1. O, dostałam aż trzy gify! ;) Bo i zhobbicona ostatnio jestem, i zwierzaczki lubię.
    Szkoda że analizy nie będzie, ale nie czytałam jeszcze poprzedniej, więc jakoś się wyrówna. I to w dodatku analiza LOTRowska z tego, co widzę, hurra! Zasugerowałyście się moją prośbą? ^^ To poproszę o specjalne pozdrowienia w części drugiej. ;>
    Zabieram się za lekturę, a tymczasem pozdrawiam,
    Marisa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz ja, bo zapomniałam o czymś. Chcę sobie wziąć takiego pieska!
      Marisa

      Usuń
  2. Yeah!
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    Miał być pierwszy poważny komentarz - a tu nie ma analizy! Ja się obrażę! Nasza księżniczka tak dzielnie próbuje zdobyć Legolasa, a wy co? Wstydźcie się! *grozi palcem*
    Tak czy inaczej strzelam focha! *dzielnie próbuje udawać, że piesek wcale jej nie rusza i WOGÓLE nie jest przesłodki*

    Czekam na mojego Blondaska!
    Pa! Cichy głos zza monitora

    OdpowiedzUsuń