niedziela, 15 czerwca 2014

News

Witam!
Z tej strony Red.
Doszłam do wniosku, że należą Wam się wyjaśnienia, dlaczego już od ponad miesiąca nie ma nowej analizy. Otóż byłam ostatnio naprawdę zarobiona - miałam na głowie rajdy, wyjazdy, występy, a także inne, mniej przyjemne zajęcia, które skutecznie zabierały mi czas, który mogłabym przeznaczyć na analizowanie opek.
Mam jednak dla Was dobrą wiadomość - ten bardzo pracowity okres w moim życiu powoli dobiegł końca i wracam do Was pełna chęci i energii do masakrowania analizowania. No.
Następnej analizy spodziewajcie się już wkrótce... Chociaż nie, akurat ja nie powinnam używać tego wyrażenia, bo u mnie ma ono bardzo, ekhm, elastyczne znaczenie. No to inaczej - analizy spodziewajcie się za około tydzień, a czas oczekiwania niech umili Wam przeżuwający ogórki kiszone Severus Snape, który prawdopodobnie umiera z ciekawości, bo jeszcze nie wie, co zrobiła z nim aŁtoreczka analizowanego przez nas sevmione.

http://images4.fanpop.com/image/photos/20000000/lol-severus-snape-20014469-294-259.gif
Miłego dnia,
Wasza Red

3 komentarze:

  1. No to nie pozostaje nic innego, niż czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No w końcu się odezwałaś! A zatem obyście dotrzymały słowa, bo mi was brakuje!
    A tak z innej beczki: może odgrzebuję stare tematy, ale czy zaistnieje kiedykolwiek kolejna część analizy o "Prawdziwej córce Ewy"? Z ciekawości pytam. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezalogowana Red18 czerwca 2014 20:52

      Na razie "pisze się" analiza opka o Severusku i Hermionie, ale następna... Kto wie, może akurat Córka Ewy pójdzie pod nóż. :)

      Usuń